Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Nyhetssvep

Av C Olsson - 13 december 2010 08:55

Fåke Connection har beslutat att fortsätta (och utöka) sitt samrbete med Loxy soft för att använda "Outbound sales". Från myNewsDesk:

"– Vårt samarbete med Loxysoft AB har inneburit att vi har kunnat öka från 30 till 50 säljare utan att behöva utöka med administrativ personal."

säger Susanne Almquist, Operativ chef på Fåke Connexion AB.


Svenska teknikleverantören ServIT ångar på med sin Callcenter lösning. Både RemoteX och Ownit har nyligen valt att använda deras lösning ServIt Callcenter.

Anders Clarin, Kundservicehef, Ownit:

”ServIT erbjuder en flexibel och prisvärd produkt och tillsammans har vi kommit fram till en lösning som hjälper oss att ta vår Kundservice till nästa nivå.”


De nominerade till SM i telefoni och kundservice är nu nominerade

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C Olsson - 17 januari 2014 16:31

Axfood piffar upp sin CallCenter lösning från ServIT. Christian Hjertsson, ansvarig på Axfood, säger:   "Vi är glada och nöjda över att vi nu har uppgraderat vår callcenter-tjänst så att verksamheten kan utnyttja den fulla funktionaliteten i Serv...

Av C Olsson - 6 november 2013 09:35

Cellip erbjuder tjänster kopplat till Microsoft Lync. Esko Airas (vd) säger:   Detta stärker oss i vårt erbjudande till kunder som vill flytta in i molnet och för de som är sugna på Lync, där vi integrerar med Microsofts Office 365-lösningar   ...

Av C Olsson - 10 oktober 2013 17:30

  Licencia genomför en ändring av ägarförhållandena och låter personalen ta över. vd Christer Joelsson säger: "Det är dags för nya krafter att ta över" "Men jag och Lars behåller de kvarvarande 30 procenten och kommer också att sitta kvar i s...

Av C Olsson - 22 juni 2013 16:28

I servit 5.4 versionen ingår nytt gränsavsnitt, app för smartphones, svarsställen, krypterad komunikation, återuppringning, klientförbättring och mer.   "Med version 5.4 har vi vidareutvecklat vår plattform med ett antal funktioner som har varit ...

Av C Olsson - 23 oktober 2012 10:42

 TDC flyttar ut sin kontaktcentertjänst i molnet. Telekomidag skriver: "En egen molntjänst för kontaktcenter blir ett av resultaten när TDC blir partner till Genesys. Och redan har de fått en affär värd 50 miljoner på kroken" På mynewsdesk står d...

Ovido - Quiz & Flashcards