Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Sommarnytt

Av C Olsson - 27 juli 2012 08:55

Lite nyhetstorka så här mitt under semestrarna, men några notiser har jag hittat...


Linas matkasse som jobbar med hemleverans av färdiga matkassar har val ServIT Callcenter som lösning för sin växande support. Daniel Gebäck på Linas matkasse säger:

”Vi valde ServIT som partner för att de erbjuder en bra tjänst med mail och telefoni i ett system. En avgörande faktor var att de är flexibla och har kunnat anpassa sin lösning till våra behov.”

Läs mer på mynewsdesk.



MIttmedia anlitar Releasy för att hantera overflow. Viktoria Winberg på MIttmedia säger:


”Tack vare Releasy ser vi sommarens planerade samtalsökningar med tillförsikt”

 

 

GoExcellent utökar i Piteå. Upp till 40 nya arbetsplatser kan komma att skapas i staden. Terje Andreassen, koncernchef på GoExcellent, säger angående samarbetet med arbetsförmedlningen för att rekrytera personal:


"En kompetent och nöjd personal gör bra resultat och bäddar för expansion av ett kundtjänstuppdrag. "


 
ANNONS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C Olsson - 17 januari 2014 16:31

Axfood piffar upp sin CallCenter lösning från ServIT. Christian Hjertsson, ansvarig på Axfood, säger:   "Vi är glada och nöjda över att vi nu har uppgraderat vår callcenter-tjänst så att verksamheten kan utnyttja den fulla funktionaliteten i Serv...

Av C Olsson - 6 november 2013 09:35

Cellip erbjuder tjänster kopplat till Microsoft Lync. Esko Airas (vd) säger:   Detta stärker oss i vårt erbjudande till kunder som vill flytta in i molnet och för de som är sugna på Lync, där vi integrerar med Microsofts Office 365-lösningar   ...

Av C Olsson - 10 oktober 2013 17:30

  Licencia genomför en ändring av ägarförhållandena och låter personalen ta över. vd Christer Joelsson säger: "Det är dags för nya krafter att ta över" "Men jag och Lars behåller de kvarvarande 30 procenten och kommer också att sitta kvar i s...

Av C Olsson - 22 juni 2013 16:28

I servit 5.4 versionen ingår nytt gränsavsnitt, app för smartphones, svarsställen, krypterad komunikation, återuppringning, klientförbättring och mer.   "Med version 5.4 har vi vidareutvecklat vår plattform med ett antal funktioner som har varit ...

Av C Olsson - 23 oktober 2012 10:42

 TDC flyttar ut sin kontaktcentertjänst i molnet. Telekomidag skriver: "En egen molntjänst för kontaktcenter blir ett av resultaten när TDC blir partner till Genesys. Och redan har de fått en affär värd 50 miljoner på kroken" På mynewsdesk står d...

Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se