Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Servit 5.4 släpps nu av ServIT eHelpdesk!

Av C Olsson - 22 juni 2013 16:28

I servit 5.4 versionen ingår nytt gränsavsnitt, app för smartphones, svarsställen, krypterad komunikation, återuppringning, klientförbättring och mer.


"Med version 5.4 har vi vidareutvecklat vår plattform med ett antal funktioner som har varit efterfrågade av våra kunder, bl.a en app för smartphones och ett nytt fräschare webbgränssnitt. VI är övertygad om att detta kommer stärka vår position på marknaden ytterligare". Detta hade Conny Thimrén att säga.


Vill du läsa mer om servit 5.4, mynewsdesk!


Ny teknikoberoende spärr för NIX.


NIX-telefon har beslutat att NIX:s spärrigister fortsättningsvis skall även gälla mobiltelefoner. De bestämmde detta då undersökning visat att fler använder mobiler istället för fast telefoni i hemmet. 

Undersökningar visar även att svenskarna är nöjda med att mobiler får större betydelse i dagens samhälle och att NIX insätter nytt spärrigister.


Mer att läsa på kontakta:s hemsida!


Vendators nya fokuseringar, callcenter och bemanning!


Vendator har bestämmt sig att fokusera mer på det som de redan är bra på, därför har de skaffat två affärsgrenar, Vendator callcenter och Vendator bemanning


"Vi ska inte göra något nytt, utan koncentrerar oss på att bli ännu proffsigare på det vi redan är bra på - och kallar saker för deras rätta namn. Då är vi både effektiva och affärsmässigt framgångsrika". Nämner Oscar Lindh i inlägget.

 

Läs mer på vendatorcallcenter.

 
ANNONS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C Olsson - 17 januari 2014 16:31

Axfood piffar upp sin CallCenter lösning från ServIT. Christian Hjertsson, ansvarig på Axfood, säger:   "Vi är glada och nöjda över att vi nu har uppgraderat vår callcenter-tjänst så att verksamheten kan utnyttja den fulla funktionaliteten i Serv...

Av C Olsson - 6 november 2013 09:35

Cellip erbjuder tjänster kopplat till Microsoft Lync. Esko Airas (vd) säger:   Detta stärker oss i vårt erbjudande till kunder som vill flytta in i molnet och för de som är sugna på Lync, där vi integrerar med Microsofts Office 365-lösningar   ...

Av C Olsson - 10 oktober 2013 17:30

  Licencia genomför en ändring av ägarförhållandena och låter personalen ta över. vd Christer Joelsson säger: "Det är dags för nya krafter att ta över" "Men jag och Lars behåller de kvarvarande 30 procenten och kommer också att sitta kvar i s...

Av C Olsson - 23 oktober 2012 10:42

 TDC flyttar ut sin kontaktcentertjänst i molnet. Telekomidag skriver: "En egen molntjänst för kontaktcenter blir ett av resultaten när TDC blir partner till Genesys. Och redan har de fått en affär värd 50 miljoner på kroken" På mynewsdesk står d...

Av C Olsson - 11 september 2012 10:25

Ving (dvs Thomas Cook) satsar på ett nytt callcenter för Norden. Advania och Interactive Intelligens är leverantörer av teknik och drift. Telekomidag skriver: "I maj började migreringen över till den nya plattformen i Sverige, ett arbete som n...

Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se