Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

Axfood, Jabra och Boden

Av C Olsson - 17 januari 2014 16:31

Axfood piffar upp sin CallCenter lösning från ServIT. Christian Hjertsson, ansvarig på Axfood, säger:


"Vi är glada och nöjda över att vi nu har uppgraderat vår callcenter-tjänst så att verksamheten kan utnyttja den fulla funktionaliteten i Servit Ehelpdesk"

 

Läs även i Telekomidag

 

 

Jabra lanserar en serie med head-sets för krävande contactcenter-användare. Serien heter Biz 2300 och ska ersätta den gamla GN2000-serien. Telekomidag skriver:


"Förutom en betydligt modernare design kännetecknas Biz 2300 av låg vikt, med dubbla lurar ska det bara väga 68 gram vilket är 20 procent mindre än motsvarande GN2000"



Boden satsar på certifierade teefonister. Från myNewsdesk:

"Certifieringen görs på individnivå och är ett resultat av ett mångårigt kvalitetsarbete för att ge dem som ringer till kommunen ett bra bemötande och en god kundservice."

 
ANNONS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C Olsson - 6 november 2013 09:35

Cellip erbjuder tjänster kopplat till Microsoft Lync. Esko Airas (vd) säger:   Detta stärker oss i vårt erbjudande till kunder som vill flytta in i molnet och för de som är sugna på Lync, där vi integrerar med Microsofts Office 365-lösningar   ...

Av C Olsson - 10 oktober 2013 17:30

  Licencia genomför en ändring av ägarförhållandena och låter personalen ta över. vd Christer Joelsson säger: "Det är dags för nya krafter att ta över" "Men jag och Lars behåller de kvarvarande 30 procenten och kommer också att sitta kvar i s...

Av C Olsson - 22 juni 2013 16:28

I servit 5.4 versionen ingår nytt gränsavsnitt, app för smartphones, svarsställen, krypterad komunikation, återuppringning, klientförbättring och mer.   "Med version 5.4 har vi vidareutvecklat vår plattform med ett antal funktioner som har varit ...

Av C Olsson - 23 oktober 2012 10:42

 TDC flyttar ut sin kontaktcentertjänst i molnet. Telekomidag skriver: "En egen molntjänst för kontaktcenter blir ett av resultaten när TDC blir partner till Genesys. Och redan har de fått en affär värd 50 miljoner på kroken" På mynewsdesk står d...

Av C Olsson - 11 september 2012 10:25

Ving (dvs Thomas Cook) satsar på ett nytt callcenter för Norden. Advania och Interactive Intelligens är leverantörer av teknik och drift. Telekomidag skriver: "I maj började migreringen över till den nya plattformen i Sverige, ett arbete som n...

Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se